Projektu vadība
Internet-aplikācija WebNav ļauj marketinga kanālā firmas-dalībniekiem:
- efektīvi sadarboties kopīgo kampaņu plānošanas, ierīkošanas un analīzes laikā,
- apmainīties ar elektroniskiem dokumentiem, kas ir saitīti ar kanāla kopīgam kampaņām un lietvedību,
- katrai kanāla firmai automatizēt individuālo projektu pārvaldību , piemērām, ražošanas sagatavošanu vai jauno preču grupas sagāde,
Projektu un kampaņu automatizēta pārvaldības sistēma nodrošina :
- pasākumu elektroniskais apraksts, kurš izmanto ERP datus un to glabāšanu,
- izpildes informācijas uzkrāšanu , piemērām, lietvedības dokumenti, izdevumi, incidenti un t.t.,
- informācijas dažādi grupējumi ,pēc pasākumu dalībnieku pieprasījuma.
Firmas projekta vai kampaņas elektroniska apraksta variants :
- mērķi un uzdevumi , darbu fāzes un saraksti ar viņus statusiem, periodiem, izpildes procentiem un t.t.,
- izpildes komanda, lietvedības elektronisko dokumentu saraksts, izziņošana,
- izdalītie resursi, izdevumu tāme un faktiskas summas, incidenti un t.t.,
- uzdevumus un pasākumus rezultātus apspriešana.
Zemāk ir funkcionalitātes un datu struktūras variants, kurš tiek izmantots pasākumu plānošanas un izpildes kanālā un firmas projektus
Aplikāijas lietošānas piemēri sadalījuma kanāla dalībnieku sadarbībā:
reklāmas akcija
reklamāciju diskusijas
pārdošanas plānošana
- kampaņu plānošana - dalībnieku un produktu saraksts, cenu lapas, periodi, dati par produktu atlikumiem u.t.t.;
- pasākumu plāna saskaņošana un izpildes uzskaite, ieskaitot incidentu apraksts un konkurentu darbības
- rezultātu analīze, nākamas kampaņas apspriešana;
- elektronisko reklamāciju internet-apspriešana, pretenzijas apraksta saturs, produkta kods un daudzums ar saitēm uz iepirkuma rēķiniem, defektu attēli, kuri satur pretenzijas aprakstu, kodi un preču daudzums ar saites uz iepirkuma invoisu , defektu bildes;
- reakciju internet - saskaņošana, piemērām, piegādātāju kredit-mēmo formēšana;
- reklamācijas apstrādes rezultātu kontrole, arhīva vešana, uzkrātas statistikas izmantošana;
- kopīgo izstrādāto budžetus analīze , ieskaitot turgus prognozes novērtējumu ;
- sava budžeta sadaļu apstiprināšana marketinga pasakumus, pārdošanas un pirkšanas aktivitātes nodrošinašanai;
- budžeta izpildes rezultātu pārrunas;
.
.
- ;
Ir jautajumi? Jus varat sazināties ar mums, izmantojot pastu, telefonu vai skaipu. Mēs turpināsim apspriešanu Jums aktuālo informātivo sistēmu jaunas iespējas.