Galvenie iemesli internet – tehnoloģiju lietošanai

  • iespējas
    • ātra piegādātāju adaptācija pie dinamiskajiem samaiņām tirgus nosacījumos, atjaunojot produkcijas sortimentu un cenas;
    • pasniegt informāciju par sevi caur savu web lapu un banerus interneta-kompāniju web lapās
    • ļaut biznesa-informācijas būt viegli piekļuvušai caur fotogrāfiju demonstrēšanu, audio vai video attēlojumus;
    • viegli un kontrolēti caur CRM kontaktēt ar partneriem – dīleriem, aģentiem, piegādātājiem;
    • operatīvas atjaunošanas un informācijas publicēšanas noteiktā laikā;
  • organizēšana
    • iekšējas vai ārvalsts tirgus klientus 24 stundu apkalpošana izmantojot B2B un B2C sistēmas;
    • kopīgi ar klientiem plānot un izmantot saskaņoto budžetu;
    • partneru piramīdas, piegādātāju produktu pārdošanai
    • bāzes sadarbības nolikumu un potenciālo dīleru anketu publicēšana
    • bieži uzdoto jautājumu atbildes un pastāvīgo atgriezenisko saiti;
  • izeja
    • uz specializētiem tirgiem;
    • uz vēlamo auditoriju, sabiedrības intereses pievēršanai;
    • informācijas media-vidē;
  • kontaktu atlases vieglums;
  • jauno pakalpojumu un preču tirgu pētījumi.
 
pir klientov firmi lv

 

Saņemtas iespējas un priekšrocības:

  • Elektronisku katalogu izmantošana klientu iepazīšanai ar dažādiem produkciju veidiem, kas iznāk izdevīgāk, nekā sagatavot tos drukas versijā un sūtīt pa pastu;
  • operatīva rekomendāciju saņemšana no pircējiem par produkciju kvalitātes uzlabošanu, un par reklāmas materiāliem;
  • automatizēta informācijas saņemšana par potenciālo pircēju daudzumu skaitli, kuri apmeklēja firmas wep-lapu, kas ļauj attīstīt savus tirdzniecības piedāvājumus un reklāmu;
  • praktiski neierobežoto e-izplatījumu saņemšana savas produkcijas ilustrēšanai – salīdzinoši ar drukas un efīra iespējam
  • tiek uzlaboti tirgus marketinga analīzes nosacījumi un firmas plāni, pateicoties operatīvi saņemamiem atskaitēm par tirgus procesiem
  • ātra partneru informēšana par jaunajiem pakalpojumiem un produktiem
  • labo apstākļu veidošana alternatīvo pārdošanas kanālu veidošanai, piemēram caur B2B un B2C;
  • nozīmīgas atvieglojums piegādātāju un pasūtītāju kontaktēšanā
  • izdevumu samazināšana saistīta ar dokumentu plūsmas organizēšanu un nodrošinājumu – elektroniska informācijas apmaiņa, samazina izdevumus uz uzturēšanu, nav vajadzīgs ievadīt dažādus papīra dokumentus;