Galvenie iemesli internet – tehnoloģiju lietošanai
- iespējas
- ātra piegādātāju adaptācija pie dinamiskajiem samaiņām tirgus nosacījumos, atjaunojot produkcijas sortimentu un cenas;
- pasniegt informāciju par sevi caur savu web lapu un banerus interneta-kompāniju web lapās
- ļaut biznesa-informācijas būt viegli piekļuvušai caur fotogrāfiju demonstrēšanu, audio vai video attēlojumus;
- viegli un kontrolēti caur CRM kontaktēt ar partneriem – dīleriem, aģentiem, piegādātājiem;
- operatīvas atjaunošanas un informācijas publicēšanas noteiktā laikā;
- organizēšana
- iekšējas vai ārvalsts tirgus klientus 24 stundu apkalpošana izmantojot B2B un B2C sistēmas;
- kopīgi ar klientiem plānot un izmantot saskaņoto budžetu;
- partneru piramīdas, piegādātāju produktu pārdošanai
- bāzes sadarbības nolikumu un potenciālo dīleru anketu publicēšana
- bieži uzdoto jautājumu atbildes un pastāvīgo atgriezenisko saiti;
- izeja
- uz specializētiem tirgiem;
- uz vēlamo auditoriju, sabiedrības intereses pievēršanai;
- informācijas media-vidē;
- kontaktu atlases vieglums;
- jauno pakalpojumu un preču tirgu pētījumi.

Saņemtas iespējas un priekšrocības:
- Elektronisku katalogu izmantošana klientu iepazīšanai ar dažādiem produkciju veidiem, kas iznāk izdevīgāk, nekā sagatavot tos drukas versijā un sūtīt pa pastu;
- operatīva rekomendāciju saņemšana no pircējiem par produkciju kvalitātes uzlabošanu, un par reklāmas materiāliem;
- automatizēta informācijas saņemšana par potenciālo pircēju daudzumu skaitli, kuri apmeklēja firmas wep-lapu, kas ļauj attīstīt savus tirdzniecības piedāvājumus un reklāmu;
- praktiski neierobežoto e-izplatījumu saņemšana savas produkcijas ilustrēšanai – salīdzinoši ar drukas un efīra iespējam
- tiek uzlaboti tirgus marketinga analīzes nosacījumi un firmas plāni, pateicoties operatīvi saņemamiem atskaitēm par tirgus procesiem
- ātra partneru informēšana par jaunajiem pakalpojumiem un produktiem
- labo apstākļu veidošana alternatīvo pārdošanas kanālu veidošanai, piemēram caur B2B un B2C;
- nozīmīgas atvieglojums piegādātāju un pasūtītāju kontaktēšanā
- izdevumu samazināšana saistīta ar dokumentu plūsmas organizēšanu un nodrošinājumu – elektroniska informācijas apmaiņa, samazina izdevumus uz uzturēšanu, nav vajadzīgs ievadīt dažādus papīra dokumentus;