Celtniecības plānošana un uzskaite:

  • līguma un celtniecības objektu apraksts,
  • tāmju un darba grafiku formēšana,
  • darba norīkojumu formēšana un to izpildes uzskaite, iekļaujot resursu sadalījumu un noliktavas uzskaiti,
  • materiālu nodrošinājuma analīze,
  • pasūtījums,pirkums, materiālu līguma materiālu pārvietojums,
  • izlietoto materiālu un izpildīto līguma darbu uzskaite,
  • F2 formas, apakšuzņēmēju un piegādātāju rēķinu  apstrāde,
  • līgumu izpildes, noliktavas stāvokļa, norēķinu ar partneriem analīze,
  • naudas plūsmu plānošana,
  • dokumentu formēšana - formas F2 un F3, rēķini un maksājumi,
  • uzņēmuma grāmatvedības vešana - dokumentu apstrāde un atskaišu formēšana.

Automatizēto darba vietu funkcionalitātes piemēru saraksts:

  • Finanšu direktors:
    • naudas plūsmas prognozes un uzņēmuma naudas resursu novērtējums,
    • norēķinu stāvokļa ar partneriem un valsti analīze,
    • maksājumu grafika formēšana un tā izpildes kontrole,
    • līguma izpildes kontrole, pēc apjoma, ilguma un rentabilitātes.
  • Ražošana vadītājs:
    • mehānismu sadalījuma kontrole,
    • objektu stāvokļa, resursu noslodzes un noliktavas stāvokļa analīze,
    • līguma izpildes kontrole.
  • Būvdārbu vadītajs:
    • objektu stāvokļa kontrole, tāmes izpildes novērtējums,
    • darba norīkojumu formēšana un apstrāde pa objektiem,
    • resursu noslodzes un noliktavas stāvokļa analīze,
    • nomājamo materiālu un aprīkojuma pasūtījums,
    • objektu tāmes izpildes modelēšana.
  • utt.