Vadības uzdevumi

Uzdevumu saraksts, kurus uzņēmuma menedžeri, risināja kopā ar mums, pēc EPR sistēmas bāzes varianta ieviešanas, izmantojot darbības variantus (skat. caur kursoru):

  • Ieslēgt produktu pārvietošanas un

  • Automatizēt formēšanu un dokumentu druku

  • Samazināt darbietilpību un

  • Palielināt pārdošanu un

  • Likvidēt līkus

  • Uzlabot personāla darbu

  • Likvidēt datu dublējumus

  • Automatizēt budžetēšanu un


naudas plūsmas operatīvo prognozēšanu lēmuma ceļš – pariešana no „nāvīgas” dokumentu ievades grāmatvedības uzskaite, pie ķēdītes dokumentāra noformēšanas procesa stāvokļa:  

- pieprasījums,

- saskaņošana,

- produktu atkraušanas sagatavošana un saņemšanas gaidīšana - noliktavas pavadzīmes,

- maksājumu plānošana un sagaidīšana,

- atkraušanas un saņemšanas kontrole;  

- saņemto produktu kvalitātes kontroli ar brāķa statistiku saglābšanu ar sekojošo % kontroli piegādātāja aprakstā;  



• atkraušanā - rēķinu, CMR, iepakošanas lapu, …;

• noliktava - orderu, pavadzīmju, aktu, …;

• iepirkšana - orderu, maksājumu žurnālu un maksājumu failu;

• ražošana - orderu, darbietilpības normas grāmatas, preces normas, pašizmaksas un cenas uzskaite, …;


kļūdu skaitu dokumentu ievadīšanas laikā;  


Risinājumu celi:  
- pārdošanas pieprasījumus ievada klienti, nevis pārdevēji;
- iepirkšanas dokumentus ievada apakšvienības saskaņošanas laikā ar piegādātājiem un valdītājiem;
- grāmatvedība apstrādā rēķinus, sistēmā saskaņoto orderu bāzē;
- datu ievadīšanas, statusu mainās un dokumentu apstrādes laikā sistēma, pēc saskaņotiem algoritmiem, kontrole procesus un datus stāvokli;



samazināt klientu sūdzības uz pārdēvēju reakcijas ātrumu;  

Risinājumu ceļi:  

- interneta lietošana tieši klientu darbam ar saviem pasūtījumiem, statistiku, iepirkumu budžetu u.t.t.;

- CRM bloka lietošana pārdevēju un klientu  kontrolētas sadarbības organizācijai;

- tirgus modeles izmantošana un atbalsts;
  

produkciju pašizmaksās un rentabilitātēs likus risinājumu ceļš:

- pārrēķins ņemot vērā datumus, koeficientus un pārējus, ar izmainu vēsturi vešanu;

- nobīdi no normatīva kontroli un attiecīga dienesta informēšana;


- informēšana un komunicēšana – sludinājumu dēlis ar jautājumu apspriešanu;  

- grupveida dokumentu izstrāde ar paziņojumiem un versijas arhīvu 

- dokumentu centralizēta glabātuve ar rediģējamo piekļuvi;

- izpildīto uzdevumu kontrole;



 informācijā un dokumentos, kuri tiek izmantoti personāla darbā;  

risinājumu ceļš – normatīvus, rokasgrāmatas un;


kopējo SQL datu bāzēs algoritmu ievešana atvieglot ieplānoto sastavdaļas apjomu sastāvdaļas un to pamatojuma analīzi;  


Risinājumu ceļš:  

- modelēt uz saspiesto datu statistikas bāzes pamatā;

- budžeta varianta formēšana uz modeles bāzi;

- budžetu pārskaitīšana uz jauno apjomu, pašizmaksas un cenu bāzes;

- modelēto rezultātu salīdzināšana ar valdes uzdevumiem un tirgus attīstības prognozēm;
- klientu pieslēgšana caur B2B mehānismu pie saskaņošanas un izmantošanas viņus budžeta sadaļas;

  Sekojošie risinājumi mēs izveidojam uz Navision, SharePoint bāzes un izstrādājiem kopā ar SIA Bagua, šie produkti automatizē uzņēmuma biznesa-procesus:

ERP

MS Navision
... 

  • nodokļi un uzskaite
  • plānošana
  • analīze
  • dokumenti
  • citi uzdevumi

Uzņēmuma datu bāze

  • finansi
  • klienti
  • piegādātāji
  • produkti un noliktavas
  • pārdošana
  • darba alga
  • citi dati

Intranet-sistēma

IntraNav

  • dispečerizācija
  • kontrole
  • plānošana
  • iekšēja komunikācija
  • dokumentu plūsma
  • CRM

GroupWare

SharePoint
Lotus Notes
... 

  • komunikācija
  • uzdevumi un tikšanas
  • resursu kalendārs
  • dokumentu plūsma
  • grupveida dokumentu izstrāde

B2B

WebNav 

  • pasūtījumu ievietošana un kontrole ar klientu
  • CRM norēķinu preventīva kontrole klienta dokumentu plūsma
  • iepirkumu statistika