Vadības uzdevumi
Uzdevumu saraksts, kurus uzņēmuma menedžeri, risināja kopā ar mums, pēc EPR sistēmas bāzes varianta ieviešanas, izmantojot darbības variantus (skat. caur kursoru):
Ieslēgt produktu pārvietošanas un
Automatizēt formēšanu un dokumentu druku
Samazināt darbietilpību un
Palielināt pārdošanu un
Likvidēt līkus
Uzlabot personāla darbu
Likvidēt datu dublējumus
Automatizēt budžetēšanu un
naudas plūsmas operatīvo prognozēšanu lēmuma ceļš – pariešana no „nāvīgas” dokumentu ievades grāmatvedības uzskaite, pie ķēdītes dokumentāra noformēšanas procesa stāvokļa:
- pieprasījums,
- saskaņošana,
- produktu atkraušanas sagatavošana un saņemšanas gaidīšana - noliktavas pavadzīmes,
- maksājumu plānošana un sagaidīšana,
- atkraušanas un saņemšanas kontrole;
- saņemto produktu kvalitātes kontroli ar brāķa statistiku saglābšanu ar sekojošo % kontroli piegādātāja aprakstā;
• atkraušanā - rēķinu, CMR, iepakošanas lapu, …;
• noliktava - orderu, pavadzīmju, aktu, …;
• iepirkšana - orderu, maksājumu žurnālu un maksājumu failu;
• ražošana - orderu, darbietilpības normas grāmatas, preces normas, pašizmaksas un cenas uzskaite, …;
kļūdu skaitu dokumentu ievadīšanas laikā;
Risinājumu celi:
- pārdošanas pieprasījumus ievada klienti, nevis pārdevēji;
- iepirkšanas dokumentus ievada apakšvienības saskaņošanas laikā ar piegādātājiem un valdītājiem;
- grāmatvedība apstrādā rēķinus, sistēmā saskaņoto orderu bāzē;
- datu ievadīšanas, statusu mainās un dokumentu apstrādes laikā sistēma, pēc saskaņotiem algoritmiem, kontrole procesus un datus stāvokli;
samazināt klientu sūdzības uz pārdēvēju reakcijas ātrumu;
Risinājumu ceļi:
- interneta lietošana tieši klientu darbam ar saviem pasūtījumiem, statistiku, iepirkumu budžetu u.t.t.;
- CRM bloka lietošana pārdevēju un klientu kontrolētas sadarbības organizācijai;
- tirgus modeles izmantošana un atbalsts;
produkciju pašizmaksās un rentabilitātēs likus risinājumu ceļš:
- pārrēķins ņemot vērā datumus, koeficientus un pārējus, ar izmainu vēsturi vešanu;
- nobīdi no normatīva kontroli un attiecīga dienesta informēšana;
- informēšana un komunicēšana – sludinājumu dēlis ar jautājumu apspriešanu;
- grupveida dokumentu izstrāde ar paziņojumiem un versijas arhīvu
- dokumentu centralizēta glabātuve ar rediģējamo piekļuvi;
- izpildīto uzdevumu kontrole;
informācijā un dokumentos, kuri tiek izmantoti personāla darbā;
risinājumu ceļš – normatīvus, rokasgrāmatas un;
kopējo SQL datu bāzēs algoritmu ievešana atvieglot ieplānoto sastavdaļas apjomu sastāvdaļas un to pamatojuma analīzi;
Risinājumu ceļš:
- modelēt uz saspiesto datu statistikas bāzes pamatā;
- budžeta varianta formēšana uz modeles bāzi;
- budžetu pārskaitīšana uz jauno apjomu, pašizmaksas un cenu bāzes;
- modelēto rezultātu salīdzināšana ar valdes uzdevumiem un tirgus attīstības prognozēm;
- klientu pieslēgšana caur B2B mehānismu pie saskaņošanas un izmantošanas viņus budžeta sadaļas;
Sekojošie risinājumi mēs izveidojam uz Navision, SharePoint bāzes un izstrādājiem kopā ar SIA Bagua, šie produkti automatizē uzņēmuma biznesa-procesus:
ERPMS Navision
|
Uzņēmuma datu bāze
|
Intranet-sistēmaIntraNav
|
GroupWareSharePoint
|
B2BWebNav
|