Marketinga kanāls vai vertikāla marketinga sistēma.
Uzņēmuma veiksme ir atkarīga arī no tā, cik labi marketinga kanāls kontakte ar konkurentu kanaliem, cik effektīvi partneri sadarbojas ar to.
Marketinga kanāls apvieno ražotāju, vairumtirgotājus un mazumtirgotājus lai pārdot patērētājam ražotaja preces. Vertikalas marketinga sistēmas (VMS) uzbūve un pielagošana, ļauj:
- darbības saskaņošanu starp kanāla dalibniekiem, operatīvi risināt konfliktus kanālā;
- kopēja pieprasījuma prognozēšanas organizēšana, apjoma plānošana un pārdošanas grfika, plānošana un akciju pavadīšana;
- funkciju dublēšanas novēršana, izdevumu samazināšanai un apgrozijuma palielināšanai;
- bāzes tirgu aktuālas informācijas nodrošināšana.
Mēs palidzēsim jums organizēt marketinga kanāla darbību caur interneta tiklu un paplašināt MRM (Marketing Resource Management) nozari ar B2B WebNav, kas nodrošinā tikla sadarbību ar VMS dalībniekiem lai:
- pasutījumu, pārdošanas planu, akciju rezultātu utt. apmaiņa starp visu vertikāli;
- noliktavas krājumu optimizēšana caur partneru apgādes un sadalīšanas sistēmu integrāciju;
- nepiecēšama patērētāja apkalpošanas līmeņa nodrošināšana pie minimāliem izdevumiem;
- partneru izvēle, tās apmacība, darba organzēšana, darbības vadība;
- jauno produktu plānošna;
- produktu un veikalu tikla reklāma visos tirgus kanālos;