Franšīza un vertikāla marketinga sistēma.
Franšīzes tīkla veiksme tājā skaitā ir atkarīga no tā, cik labi vertikāla marketinga sistēma (VMS) palīdz tirgot un sadarboties ar partneriem tīklā.
Vertikālas marketinga sistēmas (VMS) uzbūve un atbalsts ļauj:
- nodrošināt maksimālu saskaņošanu starp kanāla locekļu darbībām, efektīvi izmantot tīkla resursus;
- organizēt sadarbību pieprasījuma prognozēšanai, apjoma un pārdošanas grafika plānošana, akciju plānošanu un ierīkošanu;
- paātrināt un samazināt izmaksas uz dokumentu plūsmas pārvaldību, revīzijas un informācijas apmaiņas tīkla.
Mēs varam palīdzēt jums organizēt franšīzes tīklā informācijas sniegšanu, izmantojot internetu un paplašināto nozari MRM (Marketing ResourceManagement) ar B2B WebNav programmu, kas nodrošina tiešsaistes mijiedarbību starp franšīzes dalībniekiem palielināšot pārdošanas apjomu un peļņu.
Informācijas sistēma par franšīzes devēju un franšīzes nemēju sastāv no divām daļām:
- lokāla ERP sistēmas kanāla grupas kuri nodrošina tīkla uzskaiti;
- tīkla vertikālās marketinga sistēmu mijiedarbība ar franšīzes sistēmas dalībniekiem, lai nodrošinātu tirdzniecības kanālu, kas ļauj autsorsinga režīmā izmantot ārpakalpojumu tīmekļa bāzes veidotu informāciju un cilvēkresursus uzņēmumā, lai sasniegt abpusēji izdevīgu sadarbību.
Parasti izmanto divas galvenās franšīzes preču loģistikas aprites modeļus:
- Izmantot autonomās ERP sistēmas, preces pārdošanas darbības vadībai, iepirkumu politikā ar vienu nomenklatūru un dažus piegādātājus, lai iegūtu vislabvēlīgākus nosacījumus preču iegādē. Tirdzniecības organizācija nav stingri reglamentēta. Galvenās kontroles - par iepirkumu galveno preču apjomu un sortimentu, izmantojot saskaņotus pārdošanas budžetus .
- Viena diena vadību preces visā uzņēmumā, kad visi tīkla dalībnieki strādā kopā ar vienotu informācijas sistēmu kanāla un tās daļēji autonomām sistēmām, ERP.
- Viss loģistikas process, no preces ražošanas un / vai no iegādes no piegādātāja, līdz franšīzes krājumu papildināšanas franšīzes devējs apņemas uz sevi.