Pārējie BP
Apakš minētiebiznesa automatizācijas sistēmas piemeri, kuri ir balstīti uz biznesa procesiem:
Nekustāma īpašuma vadības sistēmas:
klientu pašakalpsana
billinga sistēma
ERP back office
- pakalpojumu web-kataloga apskāte, pārdošanas un nomas objekti;
- interneta-pasūtījumu pakalpojumu nodrošināšana ar elektroniskas saskaņošanas funkciju
- abonentu skaitītāju radītāju ievāde un vēstures parskats;
- interneta jaunumu - dzīvojama kompleksa avīze;
- klientu atsaukumu uzskaite un administrācijas reākcija;
- ...;
- rokasgrāmatas izmantošana un ERP sistēmas kopsavilkums;
- datu bāzes vēšana ar objektu datiem un apkalpošanas budžetiem, līgumiem;
- interneta - pasūtījumu apstrāde ar elektroniskas saskaņošanas funkciju;
- materiālu, resursu, darbu uzskaite un plānošana;
- abonenta rēķinu aprēķins un formēšana pēc līgumiem;
- rēķinu parvietošana ERP sistēmā apstrādei;
- ...;
- resursu, pakalpojumu, cenu, klientu un pigādātāju rokasgrāmats;
- uzskaite • darba izpilde • paterēto materiālu un resursu;
- dokumentu apstrāde;
- kontrole • klientu un uzņēmumu parādi • partneru rēķinu;
- resursu, materiālu un autsorsinga pakalpojumu iepirkšana;
- grāmatvedibas uzskaites vēšana;
- ...;
Kvalitātes kontroles sistēma, ļauj organizēt kopējo tehnoloģiju un bāzi, iepērkamo/ ražoto/ pārdoto pašu preču kvalitātes kontrolei un tas partneriem:
Kontroles apjoma apraksts
Kontroles anketu izveidošana
Kvalitātes kontroles izpilde
Kontroles rezultātu analīze
- datu bāzes rokasgrāmatā tiek norādīti partijas izmēra procenti kontroļu plānošanai;
- apstrādājot noliktavas preču pavadzīmes, sistēma aprēķināja preču daudzumu obligātai kontrolei;
- tiek izveidots uzdevums kvalitātes kontroļu izpildei;
- jautājumu saraksts;
- atbildes variantu saraksts;
rezultātu fiksācija datu bāze ar svītrkoda skeneru izmantošanu:
- fotoattēli;
- Kvalitātes un apjoma novērtējums;
- plānošanas kontrole – partijas izmēru procentuāla pārlūkošana:
- Kvalitātes vērtējuma izmantošana algas aprēķina laika vai apmaksājot piegādātājus;