CRM  (Customer Relationship Management System)  - sistēma kura ļauj pārvadīt sadarbību ar klientiem.

CRM sistēmas  norīkojums - reģistrācija un operatīva piekļuve pie informācijas:

  • Plānoto notikumu un aktivitātes
    • kontaktu ar klientu - organizēšana
    • promo-akcijas tirgū u.t.t.
  • kontaktu un potenciālo klientu saraksts
  • segmentu, atvērto projektu un citi.

Mūsu variants  CRM standarta funkciju paplašināšana:

  • Tirgus apraksta apakšsistēmas esamība
  • pie sistēmas darba pieslēdzas reģistrētie klienti - mērķis
    • divus partneru firmas speciālistu divpusējas sadarbības ērto variantu organizācija
    • ērtas pārdēvēju darba kontroles nodrošināšana
      • sagādnieku un pārdēvēju sadarbība 
      • akciju plānošana un realizācija
      • biznesa adaptēšana pie tirgus izmaiņām.

 Tirgus apraksta un analīzes apakšsistēmas bāzes sastāvdaļas

  • Atbalstīto datu struktūra
    • tirgus, konkurentu, akciju, preču grupu saraksti/rokasgrāmatas
  • Datu atbalsta un izmantošanas tehnoloģija
    • klientu izmantošanai, datu bāze ir pieejama caur B2B sistēmu
    • klienti, kuri saprot savu interesi pareizā novērtējumā un tirgus prognozē, sagādā savus marketologus ar aktuālo informāciju par tirgus izmaiņām
    • WebProphet sistēma apvieno kopā datus vieglākai izmantošanai:
      • pārdošanas budžets 
      • pārdošanas statistiku
      • tirgus apraksts tekošā gadā
      • jauno produkciju un potenciālo partneru raksturojums.