CRM (Customer Relationship Management System) - sistēma kura ļauj pārvadīt sadarbību ar klientiem.
CRM sistēmas norīkojums - reģistrācija un operatīva piekļuve pie informācijas:
- Plānoto notikumu un aktivitātes
- kontaktu ar klientu - organizēšana
- promo-akcijas tirgū u.t.t.
- kontaktu un potenciālo klientu saraksts
- segmentu, atvērto projektu un citi.
Mūsu variants CRM standarta funkciju paplašināšana:
- Tirgus apraksta apakšsistēmas esamība
- pie sistēmas darba pieslēdzas reģistrētie klienti - mērķis
- divus partneru firmas speciālistu divpusējas sadarbības ērto variantu organizācija
- ērtas pārdēvēju darba kontroles nodrošināšana
- sagādnieku un pārdēvēju sadarbība
- akciju plānošana un realizācija
- biznesa adaptēšana pie tirgus izmaiņām.
Tirgus apraksta un analīzes apakšsistēmas bāzes sastāvdaļas
- Atbalstīto datu struktūra
- tirgus, konkurentu, akciju, preču grupu saraksti/rokasgrāmatas
- Datu atbalsta un izmantošanas tehnoloģija
- klientu izmantošanai, datu bāze ir pieejama caur B2B sistēmu
- klienti, kuri saprot savu interesi pareizā novērtējumā un tirgus prognozē, sagādā savus marketologus ar aktuālo informāciju par tirgus izmaiņām
- WebProphet sistēma apvieno kopā datus vieglākai izmantošanai:
- pārdošanas budžets
- pārdošanas statistiku
- tirgus apraksts tekošā gadā
- jauno produkciju un potenciālo partneru raksturojums.