Informācijas sistēmas lietošana palīdz uzņēmumam, kurš ievēro marketinga principus,
- Atbilst pircēju prasībām, tirgus situācijai un uzņēmuma iespējam
- nodrošina vertikāla marketinga kanāla funkcionēšanu
- atjaunot produkciju un ātrāk reaģēt uz mainīgo pieprasījumu.
Automatizēto uzdevumu saraksta variants
-
Klienti pašī noformē savus pasūtījumus attālināti
tirgus apraksts un analīze – pieprasījuma, partneru un konkurentu
- produktu pārdošanas plānošana (skāt. Budžetēšana)
- izstrādāšanas un jauno produktu virzīšanas pārvalde
- marketinga komunicēšanas ar klientiem uzbūve caur internetu
- vadīt pārdošanu, reklāmu un akcijas.
Sistēmas satūra piemeri, kuei apkalpo marketinga kanālu, un tas sadarbības shēmas:
Vienlīmeņa B2B pārdošanas sistēmas piemers: