Informācijas sistēmas lietošana palīdz uzņēmumam, kurš ievēro marketinga principus,  

    • Atbilst pircēju prasībām, tirgus situācijai un uzņēmuma iespējam
    • nodrošina vertikāla marketinga kanāla funkcionēšanu
    • atjaunot produkciju un ātrāk reaģēt uz mainīgo pieprasījumu

 

Automatizēto uzdevumu saraksta variants  

    • Klienti pašī noformē savus pasūtījumus attālināti

      tirgus apraksts un analīze – pieprasījuma, partneru un konkurentu

    • produktu pārdošanas plānošana (skāt. Budžetēšana)
    • izstrādāšanas un jauno produktu virzīšanas pārvalde
    • marketinga komunicēšanas ar klientiem uzbūve caur internetu
    • vadīt pārdošanu, reklāmu un akcijas

Sistēmas satūra piemeri, kuei apkalpo marketinga kanālu, un tas sadarbības shēmas:

Vienlīmeņa B2B pārdošanas sistēmas piemers:

var avt bizproc lv

 

 

 Ekrānu piemēri