Ko gaida vadītāji un uzņēmumi no ievestas informatīvas sistēmas?

  • uzlabojumi

  • samazinājumi

  • palielinājumi

  • u.t.t.


- biznesa procesu pārvaldība un pieņemto risinājumi kvalitāte;

- personāla un klienta informēšana par:

    - prognozēto produktu un naudas apgrozījumu, tirgu stāvokļa;

     - noliktavas produktu atlikumi aktuālie un prognozējumi;  

    - plānotas akcijas un notikumi;

    - u.t.t. informācijas - aktuāla un pilna, sagatavota lietošanai lēmumu pieņemšanai, ar izvēlēto drošības līmeni;

 - datu veidošanas un izmantošanas darbietilpība;

 - daudzuma no vērtības zudumi, sakarā ar nepietekošo procesu kontroli;  

 - prasījumi personāla izglitībai - samazinā to cenu un atvieglo meklēšanu;


 - pārdošanas apjomi;

 - lēmumu pieņemšanas kvalitāte un ātrums;

 - noliktavas apgrozījumi;

 - u.t.t.;


...

Ja izdevās realizēt vēlamo, tad uzņēmuma vadības efektivitāte palielinās, un tā darbības rezultāti paaugstinās. Ne vienmēr sagaidītājs tiek realizēts ar standarta iespējam vai ERP paplašinājumiem:

    • strauji aug ERP sistēmas vertība un ekspluatācijas izdevumi, adaptācijas biznesa specifiskajam vajadzībāmas dēļ
    • vienmēr nepietiek licenzēju jaunjam personālam, kas izraisa dublēšanu, aizkavēšanu un datu izkropļojumu.

Kombinācija no augošiem izdevumiem un lietotāju kairinājumi periodiski atveda pie:

    • programmu un informācijas sistēmas atjaunošanas/attīstības izbeigšanu
    • vadības problēmas padzilināšana un problēmas biznesa-procesu izpilde.

Mūsu skats uz uzlabotu pieeju pie sistēmas uzbūves un ekspluatācijas:

    • pirms uzdevumu formulēšanas  tiek apstrādāti biznesa procesi ar atbildīgām personām
    • biznesa procesu un ar tiem automatizēto sistēmu atbalsts
    • automatizētas sistēmas fundaments sastāv no vientotas datu bāzes, ERP sistēmas un internet tehnoloģijam.  

Tas ļaus jums:

    • saņemt labāko risinājumu par līdzīgo / mazāko cenu
    • jums būs vairāk informēta vadības komanda.