Ko gaida vadītāji un uzņēmumi no ievestas informatīvas sistēmas?
uzlabojumi
samazinājumi
palielinājumi
u.t.t.
- biznesa procesu pārvaldība un pieņemto risinājumi kvalitāte;
- personāla un klienta informēšana par:
- prognozēto produktu un naudas apgrozījumu, tirgu stāvokļa;
- noliktavas produktu atlikumi aktuālie un prognozējumi;
- plānotas akcijas un notikumi;
- u.t.t. informācijas - aktuāla un pilna, sagatavota lietošanai lēmumu pieņemšanai, ar izvēlēto drošības līmeni;
- datu veidošanas un izmantošanas darbietilpība;
- daudzuma no vērtības zudumi, sakarā ar nepietekošo procesu kontroli;
- prasījumi personāla izglitībai - samazinā to cenu un atvieglo meklēšanu;
- pārdošanas apjomi;
- lēmumu pieņemšanas kvalitāte un ātrums;
- noliktavas apgrozījumi;
- u.t.t.;
...
Ja izdevās realizēt vēlamo, tad uzņēmuma vadības efektivitāte palielinās, un tā darbības rezultāti paaugstinās. Ne vienmēr sagaidītājs tiek realizēts ar standarta iespējam vai ERP paplašinājumiem:
- strauji aug ERP sistēmas vertība un ekspluatācijas izdevumi, adaptācijas biznesa specifiskajam vajadzībāmas dēļ
- vienmēr nepietiek licenzēju jaunjam personālam, kas izraisa dublēšanu, aizkavēšanu un datu izkropļojumu.
Kombinācija no augošiem izdevumiem un lietotāju kairinājumi periodiski atveda pie:
- programmu un informācijas sistēmas atjaunošanas/attīstības izbeigšanu
- vadības problēmas padzilināšana un problēmas biznesa-procesu izpilde.
Mūsu skats uz uzlabotu pieeju pie sistēmas uzbūves un ekspluatācijas:
- pirms uzdevumu formulēšanas tiek apstrādāti biznesa procesi ar atbildīgām personām
- biznesa procesu un ar tiem automatizēto sistēmu atbalsts
- automatizētas sistēmas fundaments sastāv no vientotas datu bāzes, ERP sistēmas un internet tehnoloģijam.
Tas ļaus jums:
- saņemt labāko risinājumu par līdzīgo / mazāko cenu
- jums būs vairāk informēta vadības komanda.